Plantefarvegruppen

Gruppen mødes: Efter aftale

Interessen for at få farver fra planter til at sidde fast på garn har eksisteret længe. Interessen går op og ned, men den forsvinder aldrig helt.

I plantefarvergruppen er der plads til lidt af hvert. Vi leger, eksperimenterer og følger gamle og nye opskrifter. Ind i mellem oplever vi fiaskoer og ind i mellem bliver farven fantastisk.

Vi mødes efter aftale, for det meste om sommeren og i Huset. Af og til mødes vi hjemme hos et af medlemmerne. Vi plukker planter, bejdser garn, farver uld og beundrer det garn, vi har farvet derhjemme.

Alle medlemmer af HHV er velkomne. Der sendes e-brev om mødedatoer til alle interesserede.

Kontaktperson for plantefarvegruppen:

Charlotte Olden-Jørgensen

uglemorolden@gmail.com

Holbo Herreds Væverforening
Helsingevej 64 F
Blistrup
3230 Græsted

Skoleleder: Eva J. Press

Mail: kursusafdeling@hhv.fora.dk

CVR: 12843038

Formand for HHV: Merete Stavnsbjerg Kan træffes på mail: merete@hhv.fora.dk eller tlf: 21737257 .

Medlem af Fora